HOE KAN IK BELGA STOELEN BEREIKEN?
U kan ons bereiken per mail => info@belgastoelen.be
Ook zijn we beschikbaar via onze facebook pagina.
Door het enorme succes is het niet mogelijk u telefonisch verder te helpen.

WIE IS BELGA STOEL?
Belgastoelen koestert een passie voor stoelen en zoekt constant naar de beste prijs/kwaliteit deals op de markt. We importeren ook zelf en zo bent u als klant zeker van de beste koop!
Wat stoelen betreft zijn wij de referentie en ons enthousiast team zoekt onophoudelijk naar de nieuwste trends om u nog beter van dienst te zijn.
Bovendien hebben we alles op voorraad!
Zowel grote projecten in de horeca als de zorg voor een particuliere klant houdt ons elke dag opnieuw gemotiveerd.
Laat u verrassen door ons aanbod en verwen jezelf met onze unieke stoelen…

WAT ZIJN DE OPENINGSUREN VAN BELGA STOEL?
Wij zijn een online partner van Belga meubelen en deze winkel is open elke dag van 10 tot 18u30. Zaterdag van 10 tot 18u, zondag en feestdagen van 13 tot 18u en dinsdag gesloten.

IS DE LEVERING GRATIS IN HEEL BELGIE?
De levering is gratis. Behalve indien anders vermeld.

WANNEER WORD IK VERWITTIGD OVER DE LEVERINGSDATIM VAN MIJN BESTELLING?
De transport dienst ( DPD ) stuurt u een mail met de tracking code zodat u uw pakket kan volgen. Zo kan u altijd op de hoogte blijven van uw zending. Deze mail krijgt u zeer spoedig na de bestelling.

KAN IK STOELEN KOPEN EN LATER LATEN LEVEREN?
Dat kan. Wij houden uw stoelen bij zonder enige kost.

HEBBEN JULLIE ALLE STOELEN IN DE TOONZAAL STAAN?
Bij onze partner Belga meubelen kan u de collectie bekijken en uitproberen.

KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Ja, dat kan. De voorwaarden vindt u in onze algemene voorwaarden op de site.

LEVERT BELGA STOEL OOK OP EEN VERDIEPING?
Onze transporteur levert enkel gelijkvloers!!!

KAN ER OOK AFGEHAALD WORDEN?
Alle bestellingen worden gratis geleverd, afhalen is dus niet nodig.

KAN IK MIJN BESTELLING OMRUILEN?
Onder bepaalde voorwaarden is dit mogelijk: Zie algemene voorwaarden voor meer uitleg.

WAT DOE IK WANNEER IK EEN BESCHADIGD ARTIKEL HEB ONTVANGEN?
Als u wenst om te ruilen of er doet zich een beschadiging voor dan meldt u dat met het juiste invulformulier dat u op de site terugvindt. Retourformulier of klachtformulier. Correct ingevuld stuurt u dit naar ons. De voorwaarden vindt u in de rubriek algemene voorwaarden op deze site. Onze medewerkers zullen u spoedig verder helpen.

WAT ALS IK ZELF MONTEER EN ER DUIKEN PROBLEMEN OP?
Een ongelukje kan gebeuren. Vul correct het schadeformulier in en onze medewerkers helpen u spoedig verder.

IS BETALING BIJ LEVERING MOGELIJK?
Dit is om veiligheidsredenen niet mogelijk.

KAN ER IN MEERDERE KEREN BETAALD WORDEN?
Gelet op de bedragen is dit niet mogelijk.

WAT ZIJN DE BETAALMOGELIJKHEDEN ALS IK ONLINE BESTEL?
Bancontact – Kredietkaart – KBC/CBC – Belfius Direct – Bankoverschrijving.

ZIJN DE STOELEN AL GEMONTEERD GELEVERD?
De stoelen zijn meestal handig verpakt in pakketvorm en zeer eenvoudig te monteren. Een duidelijk plan zal u helpen zonder moeite te monteren. Uitzonderlijk zijn de stoelen reeds gemonteerd in de verpakking.

IK HEB SNEL STOELEN NODIG – IS ALLES OP VOORRAAD?
Al onze artikelen zijn op voorraad! behalve indien anders vermeld of door overmacht.

HOE ONDERHOUD IK HET BEST MIJN NIEUWE OF BESTAAND STOELEN?
Heeft u enige twijfel? Stuur uw vraag via het contactformulier en wij helpen u dadelijk verder.